MINŐSÉGPOLITIKA
Tudatában
vagyunk annak, hogy egy 21. századi kisvállalkozás csak magasan
képzett humán erőforrás állománnyal, és versenyképes áron nyújtott
magas szintű, rugalmas szolgáltatásokkal tud a piacon hosszú távon
is életben maradni.
Így célul tűztük ki, hogy partnereinknek mindig a legmagasabb színvonalú
geodéziai szolgáltatásokat nyújthassuk, és megelégedettségük a lehető
legmagasabb legyen.
Tudatában
vagyunk tevékenységünkben a humán erőforrás központi szerepének,
így annak érdekében, hogy ez egyre fokozódó versenyben a piaci igényeket
pontosan és rugalmasan követni tudjuk, és az ez által gerjesztett
egyre magasabb szintű igényeknek megfeleljünk, lehetővé tesszük
munkatársaink számára, hogy a legszínvonalasabb képzésekben részesüljenek,
és mindig aktuális szakmai felkészültséggel rendelkezzenek.
Céljainknak
megfelelően 2005-től az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány követelményeinek
megfelelő minőségirányítási rendszert alkalmazunk, ezáltal - partnereink
visszajelzéseinek tükrében - biztosítjuk szolgáltatásaink folyamatos
fejlesztését. A tanúsítvány megszerzését az Európai Unió és a Nemzeti
Fejlesztési Hivatal (GVOP pályázat keretében) támogatta.
Cégünk
vezetése gondoskodik a minőségpolitika közzétételéről, és arról,
hogy a szervezet valamennyi munkatársa megértse azt, és tevékenységét
annak megfelelően végezze.
Személyesen
elkötelezem magam a fentiek hatékony megvalósítása érdekében, és
gondoskodom róla, hogy a szükséges erőforrások a rendelkezésre álljanak.
Báthy
Gábor
ügyvezető igazgató
GEOffice Kft.
Tel.:+36-30/971-1577
Fax: +36-24/442-164 Email:
info@geoffice.hu
|
|
|
|